Соответствующий документ о корректировке постановления Кабмина №187 от 22 марта (о специальных обязательствах, PSO) принят на заседании правительства в среду, 26 апреля, передает БизнесЦензор со ссылкой на Интерфакс-Украина.
Согласно документу, стоимость газоснабжения бытовых потребителей будет определяться как сумма оптовой цены использованного газа, стоимости поставки, транспортировки и распределения газа.
При этом стоимость транспортировки и распределения газа должна основываться на тарифах, установленных Национальной комиссией, осуществляющей госрегулирование в сферах энергетики и коммунальных услуг (НКРЭКУ).
Отметим, в действующей редакции постановления правительства №187 от 22 марта о специальных обязательствах по поставке газа населению и предприятиям теплокоммунэнерго определена только предельная цена газа как товара – 4 942 грн за тысячу кубометров, при этом конечная цена для населения никак не регламентируется.
Ранее операторы газораспределительных сетей (облгазы) и поставщики газа по спецобязанностям (PSO) обратились к президенту, премьеру и главе НКРЭКУ с просьбой устранить правовой вакуум в вопросе оплаты за газ и его распределение, возникший после отмены постановления энергорегулятора о внедрении абонплаты за распределение газа.
Как сообщалось, НКРЭКУ 28 марта приняла решение о вводе в действие абонплаты за распределение газа. Новая система предполагает отделение тарифов на транспортировку и распределение от цены газа, как товара.
Однако уже 10 апреля НКРЭКУ отменила свое решение о введении абонплаты за распределение газа для его доработки. Вместе с тем, постановление об отмене абонплаты до сих пор официально не обнародовано, в силу не вступило.
http://www.nerc.gov.ua/data/filearch/Materialy_zasidan/2017/berezen/28.03.2017/p14_28-03-17.pdf
19 января 2017 года Минэнерго зарегистрировало "Магистральные газопроводы Украины"http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1378-15
и возьмем к примеру любую область:
Журналисты нашли у Порошенко три оффшора
Журналисты нашли у Порошенко еще пять офшорных фирм
При этом:
Средний уровень зарплаты украинца, состоянием на март 2017 года, составляет 6 957 грн - около $260.
В декабре 2016 года средняя почасовая заработная плата для всех работников на частных предприятиях в несельскохозяйственных секторах экономики США выросла на 10 центов - до $26
Американец за 10 часов зарабатывает ровно столько, сколько зарабатывает украинец за месяц у барыг.
Может кому будет интересно - В США литр качественного бензина стоит $0,68.= 18,36 грн..
Так вот... "Таким образом теория гемоглобальных сумблиматоров! Убедительно доказывает наличие плавающих полиномов!
Закон, всем понятен? Переходим к следующей формулировке... Видать "ученые" - формулу разрабатывали, не уж в КМ?
Этот супертехнологичный прибор в виде шпильки предназначен для передачи концентрированного газа, содержащего жизненно важные элементы прямо во внутричерепную жидкость.
Хто і як заробляє на війні?
Хто ж на оборонному ринку країни грає першу скрипку та завдяки цьому стрімко накопичує та примножує власні доходи Багато води утекло від початку війни на сході України. Треба сказати, не тільки води - державних коштів також. Поряд із укріпленням обороноздатності нашої країни завжди знаходяться ті, хто ухитряється сколотити на ній непоганий фінансовий стан. Та й розгулятися тепер є куди, як ніколи, - витрати на безпеку та оборону проти 2013-го року збільшилися у 8 разів. На сьогодні Україна витрачає на свій захист безпрецедентні 113 млрд грн (90 млрд - у минулому році), або 5% від ВВП.
...минулого року помінялися й інші тренди - зокрема, підхід до фінансування програм «оборонки». Якщо раніше левова частка була саме державною (доля «Укроборонпрому» у 2015 році - 67 % ринку), то з минулого року на ринку міцно укріпилися приватні компанії (за 9 місяців 2016 року доля концерну зменшилася до 38 %).
Серед таких приватних структур - корпорація «Богдан» (власником був Порошенко, тепер власник контрольного пакета акцій Олег Гладковський, є колишнім бізнес-партнером Президента)…, …будучи з року в рік катастрофічно збитковим, за останні три роки «Богдан» скоротив збиток більш ніж утричі. Лише Нацгвардія, починаючи від 2014 р., придбала в корпорації «Богдан» техніки на понад 200 млн грн (це тільки те, що є у відкритому доступі). Десятки мільйонів їй також сплатили різноманітні відомства Міноборони.
...для української влади теперішня війна - це бізнес, який дозволяє заробляти колосальні статки. Головне - підтримувати попит на свій "інтерес". Адже неможливо підрахувати кількість снарядів, підірваної техніки, а якщо це ремонтують твої підприємства або випускають твої заводи - ти опиняєшся в центрі невичерпного клондайку. Додайте також поставки обмундирування, продовольства, ліків. Врахуйте бюджет, який щороку затверджують для Міноборони, а також те, що більшість закупок оминають Prozorroта відбуваються за закритою процедурою. І отримаєте більш ніж чітку картину того, що насправді відбувається», - говорить керівник «Публічного аудиту» Максим Гольдарб.
Колода карт із правилами гри на оборонному ринку країни вже давно знаходиться в руках однієї особи, вона й «заряджає» цю колоду так, як у першу чергу вигідно їй. Будь-які умовності, які перешкоджають досягненню мети, - в бік.
Наприклад, раніше експорт та імпорт продукції воєнного призначення могла здійснювати виключно держава. Проте пріоритети змістилися - тепер таке безпрецедентне право віддали також комерційному заводу «Ленінська кузня». Між іншим, основним акціонером заводу є ПАТ «Недиверсифіційний корпоративний інвестфонд «Прайм Ессетс Капітал»», раніше відомий як фонд Петра Порошенка.
Із усього вищезазначеного «Публічному аудиту» вдалося окреслити три ключові проблеми, запропонувавши вихід із них.
• Величезна кількість закупівель, ремонт та модернізація військової техніки відбуваються без проведення публічних торгів, що нівелює принцип конкуренції та створює ризики неефективного використання бюджетних коштів. Це має бути зведено до мінімуму.
• На сьогодні фактично все постачання продукції чи надання послуг державним структурам, відповідальним за безпекові та оборонні напрями, відбувається бізнес-структурами, що афільовані з першими особами держави. Таку практику треба заборонити на законодавчому рівні.
• Недержавний громадський контроль за витрачанням бюджетних коштів на потреби оборони країни на сьогодні вкрай слабкий. Його слід посилити також на законодавчому рівні, убезпечивши при цьому витік таємної інформації та збереження державної таємниці.
http://ua24ua.net/hto_i_yak_zaroblyae_na_viyni/