Колонки Роман Антропов
  1786  0

Що таке електронний чек

Cьогодні можна сміливо заявляти про прихід нової ери комунікації бізнесу з клієнтами, електронний чек – це майбутнє, що вже настало.

Фото: dpchas.com.ua

Рітейл індустрія дуже стрімко змінюється. Якщо раніше за стандартною схемою взаємодія з офлайн покупцем закінчувалась на словах консультанта "дякуємо за покупку, ось ваш чек", то сьогодні можемо сміливо заявляти про прихід до нової ери комунікації бізнесу з клієнтами.

Що таке електронний чек

Електронний чек – це онлайн варіант паперової квитанції, яка засвідчує покупку товару чи послуги. Фактично – це сповіщення про покупку, що приходить клієнту в смс чи в будь-який зручний месенджер.

Окрім того, це новий інструмент для маркетологів, які завжди прагнуть дізнатися якомога більше інформації про споживача. Сервіс електронних чеків уже став популярним у Європі, а в Україні лише починає розвиватися.

Які переваги для користувачів

Відтепер гаманець це не обов’язковий девайс, а винятково посередній аксесуар, адже оплату за покупку давно можна здійснити електронними грошима, а чек зручно зберігати на телефоні.

Саме так, безсумнівним плюсом електронних чеків для споживачів є доступність та швидкість отримання. Не підійшов товар, тому хочеш його повернути? Електронний чек ніколи не загубиться серед численних квитанцій.

Завдяки сервісу клієнти також зможуть отримувати інформацію про акційні пропозиції, контролювати кількість витрат та планувати свій бюджет.

Як ввести використання електронних чеків у стратегію розвитку бізнесу

Рітейлу завжди складно відслідковувати інформацію про споживача. Усе тому, що близько 80% покупок досі відбуваються в офлайн магазинах і дані про реальних покупців за такого варіанту просто губляться, відтак неможливо створити цілісний портрет аудиторії, яка зацікавлена в комунікації.

Для бізнесу використання електронних чеків – це нові можливості. По-перше, дані з кожного POS-терміналу після здійснення покупки автоматично збираються та сумуються, далі їх можна аналізувати, вивчати та залучати у ремаркетингу.

По-друге, зовнішній вигляд електронних чеків можна змінювати, тобто це ще одна платформа для розміщення персоналізованої інформації про акції, реклами, вигідних пропозицій, посилань на соцмережі, відео.

Таким чином, електронні чеки створені для того, щоб заповнити провалля, що утворилося між сферами офлайн та онлайн, допомогти бізнесу збільшувати крос-продажі та мати високу конверсію рекламних кампаній завдяки персоналізації.

Чи зобов’язаний бізнес перейти до використання електронних чеків

На сьогодні сервіс електронних чеків, як маркетинговий інструмент, не є обов’язковим для бізнесу. Тим не менш, впровадження такого інструменту дозволить бізнесу краще розуміти потреби своїх клієнтів.

З точки зору фінансів електронні чеки для компанії – це спрощення ведення касового обліку (він стає прозорим та менш витратним), легалізація діяльності для підприємств, які ігнорували використання касового апарату, вирішення питання узаконення розрахункових операцій для онлайн магазинів, зниження кінцевої вартості товарів ітд.

На державному рівні вже почався експериментальний проект E-Receipt, що триватиме до кінця 2019 року. На період тестування пропонується безкоштовне клієнтське програмне забезпечення (інсталяційний пакет) на операційні системи Windows та Android.

Для реєстрації кас та касирів створено електронний сервіс "Експериментальний проект РРО". За даними прес-служби ДФС, сьогодні вже 190 суб’єктів господарювання беруть участь у проекті.

В они зареєстрували близько 300 кас та передали 5,5 тисяч тестових розрахункових операцій та звітів. Прогнозувати поки не беремося, але ДФС цілком реально може вирішити зобов’язати бізнес перейти до електронної реєстрації розрахункових операцій.

Чекатимемо новин!

Комментировать
Сортировать:
в виде дерева
по дате
по имени пользователя
по рейтингу
 
 
 
 
 
 вверх